ساقی

به سراغ من اگر می آیی ٬ کمی آهسته تر از دوست بیا که ترک خورده ام از پیش در این تنهایی ٬ ترکم می شکند

ساقی

به سراغ من اگر می آیی ٬ کمی آهسته تر از دوست بیا که ترک خورده ام از پیش در این تنهایی ٬ ترکم می شکند

عینک دودی

آهای عینک دودی من!!!

تا امروز اشک های حلقه زده در چشمانم را پنهان نمودی. 

از امروز با قطره هایی که سرازیر می شود چه می کنی؟

زندگی٬مرگ

هر روزی که در دنیا کودکی به دنیا بیاید 

که به جای گریه کردن  

بخندد 

آن روز  

شاید 

زندگی کردن 

شیرین تر از مردن باشد.

لنزرنگی

باز هم که این لنز رنگی را گذاشتی. 

چند بار بگویم٬ 

دوست ندارم در مسائل خصوصی من دخالت بکنی.

هر وقت...

هر وقت خواستی چیزی را فراموش کنی٬ 

لطفا یاد من بیفت.

نوشته های تو

وقتی از روزگارمان می نویسی مثل احمق ها بغض می کنی٬ 

من را بگو که چقدر احمقم که از صداقت نوشته هایت قطره قطره 

اشک می ریزم. 

اشک های احمقانه ام پیش کش نوشته های صادقانه ات٬ 

باز هم برایم می نویسی؟

پس من چه؟؟؟

منو تو کمی با هم فرق داریم٬ 

من عاشق شده ام تا با تو باشم و

تو با من هستی تا عاشق بشوی. 

اگر نشدی چه؟

اجزای صورت

به جای اینکه اینهمه اجزای صورتت رو عمل کنی 

یک با به گفته هات عمل کن٬ 

جذاب تر میشی.