ساقی

به سراغ من اگر می آیی ٬ کمی آهسته تر از دوست بیا که ترک خورده ام از پیش در این تنهایی ٬ ترکم می شکند

ساقی

به سراغ من اگر می آیی ٬ کمی آهسته تر از دوست بیا که ترک خورده ام از پیش در این تنهایی ٬ ترکم می شکند

بادبادک

همیشه آرمان گرا بودی.

همه چیز را در اوج می خواستی.

درست مثل همان بادبادکی که نخش را به دستت دادم و تو همیشه در اوج نگهش داشتی.

و به همین دلیل هرگز نفهمیدی رویش با خط قرمز نوشته بودم٬

« دوستت دارم »

احساس تنهایی

در میان جمع بیشتر احساس تنهایی می کنم٬

تازه می فهمم هیچ کس برای من٬ تو نمی شود.

تیک تاک

وقتی تو را در آغوش می گیرم٬

وقتی سرت را به روی سینه ام می گذاری٬

تنها یک چیز نگرانم می کند

و آن تیک تاک ساعت بزرگ قدیمی کنار اتاق است.

درد دل

با این که درد دل های نا گفته زیاد دارم٬

ولی حرفی هم برای گفتن ندارم.

اگر خیلی عاشقی

خودت درد دلم را بخوان.

دست

همه دست روی دست گذاشته اند تا فنا شدنم را بینند٬

بیا و دست روی دستم بگذار تا به بقیه ثابت کنم با تو جاودانه ام.

کبریت سوخته

نه به آن روزها که به خاطر یک کبریت سوخته به من چشمک می زدی٬

و نه به امروز که به خاطر این دل سوخته حتی به من نگاه هم نمی کنی.

راستش را بگو ٬

چه چیزی باعث شده اینهمه عوض شوی؟

نام کوچک تو

بزرگترین معنای زندگی

در پس نام کوچک تو نهان است.

نامت را که به زبان می آورم٬

زندگی برایم معنا می شود.

توجه

توجه                     توجه

دلبر عزیز:

دل داده شده پس گرفته نمی شود.

لطفا اصرار نفرمایید.

توده باران زا

به گفته سازمان هوا شناسی

در اثر ورود یک توده باران زا٬ مدتیست حال و هوای دلم ابریست.

این توده هوا بر خلاف پیش بینی های صورت گرفته

به تدریج از دلم خارج نخواهد شد.

خیالت راحت.

زندگی

چه بمانی٬ چه بروی

فرقی به حال من نخواهد کرد.

در هر صورت من زندگی خواهم کرد.

یا با تو و بدون مرگ٬

یا بی تو و پس از مرگ.

داستان من و تو

داستان عشق من و تو با خوبی و خوشی آغاز شد و

با یکی بود یکی نبود به پایان رسید.


عادت

اگر به نبودنم عادت کرده ای ، لااقل به فراموش کردنم عادت نکن.

پستچی

این پستچی محله ما هم مدتیست بی معرفت شده٬

نمیدانم چرا نامه های تو را نمی آورد.


یاد

چند بار بگویم.

من عاشقت شدم که کنارت بمانم٬

نه اینکه فقط در یادت بمانم.


نقطه صفر ۲۴

طی یک اقدام از پیش تعیین شده 

به پیشینه ام پشت پا زدم. 

از امروز ٬ 

از نقطه صفر ۲۴ ٬ 

به جلو گام بر می دارم تا عقبه ام را بیابم. 

کادو

کادوی تولدی که برایم خریده ای را باز کردم. 

یادم رفته بود آدرس فرستنده اش را عوض کنم. 

فکر کنم فهمیدم که خودم کادو را خریدم. 

ولی خیالت راحت... 

به کسی نخواهم گفت. 

رک

یا باید از سرم بگذری یا از خودم. 

رک بگویم: 

اگر نبخشیم٬ می میرم. 

شبنم

لطفا دیگر گریه نکن... 

گلبرگهای دل من طاقت شبنم هم ندارند. 

فرشته

نمی دانم باید با تو چه کرد!!! 

آخر تو اولین فرشته ای هستی که پا به زندگیم گذاشته.  

رخصت

 راستی با اجازه ات

از روزی که رفته ای به جای تو زانوانم را بغل کرده ام 

ناراحت که نمی شوی؟؟؟ 

زل

از دستت ناراحتم. 

دیروز تکیه داده بودی به چارچوب در و زل زده بودی به چشمانم. 

اصلا دوست ندارم اینگونه به غریبه ها زل بزنی. 

تاکید

یادت باشد باید در یادت بمانم. 

این یک تهدید نیست٬ 

یک تاکید است!!!