ساقی

به سراغ من اگر می آیی ٬ کمی آهسته تر از دوست بیا که ترک خورده ام از پیش در این تنهایی ٬ ترکم می شکند

ساقی

به سراغ من اگر می آیی ٬ کمی آهسته تر از دوست بیا که ترک خورده ام از پیش در این تنهایی ٬ ترکم می شکند

رخصت

 راستی با اجازه ات

از روزی که رفته ای به جای تو زانوانم را بغل کرده ام 

ناراحت که نمی شوی؟؟؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
آلفا شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ق.ظ http://alpharays.blogsky.com

این حرف خیلی جای تامل داره...

خیلی خوبه که به جای اون فقط زانوت رو بغل کردی... نه کس دیگه ای رو...

خیلی بده که برای کسی که براش مهم نیستی زانوی غم بغل کردی... کسی رو بغل کن که براش مهم باشی... پیداش کن..

حالا به نظرت کدومش درسته..؟!!

من واقعا نمی دونم.. جفتش رو امتحان کردم....!!


خوشحال میشم بیشتر با هم باشیم..
اگه دلت خواست پیش منم بیا..

دوست تو : آلفا :)

شبنم شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:37 ب.ظ http://shabnam32.blogfa.com/

عالی بود

طیبه یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:02 ب.ظ http://labkhandekhoda-110.blogfa.com/

سلام

نگاه وقتی ادم قراره یه چیزی رو بخونه یا باهاش اشنا بشه چه طوری این اتفاق رخ میده...
از وب مهتا رفتم پیش الفا و از اونجا اومدم اینجا حالا چرا نمیدونم...
نه ادم بیکاریم نه وقت اضافی دارم که وب گردی کنم اما ...
گفتم که نمی دونم چرا
اما الان اینجام...

با آلفا موافقم ...خیلی هم موافقم
اما حس نوشته ات و دوست دارم.
آلفا یه خورده ظاهر وبش خشنه تا حالا با خودش حرف نزدم(منظورم اینه که تا حالا کامنتی برای خودش نذاشتم ، البته تا این لحظه) اما حرفاش و تو وب مهتا خوندم... خیلی صادقانه
میگه ...
یه کم تامل لازمه عزیز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد